085-1303912

Bel ons direct

}
Openingstijden

Ma – Zo, 08:00 – 21:00

Veelgestelde vragen

Over ons

Hoe gaan wij te werk?

U kunt een afspraak maken door ons te bellen of ons formulier in te vullen.

1. Er komt een witgoed monteur bij u langs op locatie
2. De monteur maakt een diagnose en geeft uitleg
3. U krijgt van de monteur een prijsopgave en dit wordt besproken
4. Nadat u akkoord bent gegaan begint de reparatie
5. Uw witgoed apparaat wordt gerepareerd
6. Het probleem met uw witgoed apparaat is opgelost!
7. Betalen kan zowel met de pin, als contant
8. U krijgt een bon van de witgoed monteur

Heeft u nog vragen? U kunt ons altijd bellen of contact opnemen via ons formulier.

Wie zijn wij?

Wij bij Fixmywitgoed zijn de beste oplossing om uw witgoed apparaat weer goed te laten werken. Niet alleen snel en voordelig, maar ook professioneel.

Screen wij onze monteurs?
Ons team bij Fixmywitgoed bestaat uit professionele witgoed professionals die altijd zorgvuldig te werk gaan. Het is belangrijk voor ons en de klant om onze monteurs te screenen.

Reparatie van witgoed

Gebruiken wij originele onderdelen voor reparaties?
Wij gebruiken alleen originele onderdelen voor alle witgoed reparaties die worden uitgevoerd. Deze hebben een langere levensduur en de kans dat er een defect zal terugkeren is veel kleiner.

Wij hebben ook een goede samenwerking met witgoed fabrikanten.

Reparaties uitvoeren aan ander (witgoed) apparatuur?
Heeft u een ander witgoed apparaat dan dat op onze website staat? Bel ons direct om te vragen of wij dit repareren. Wij staan u graag te woord.
Zoekt u het type- modelnummer van een witgoed apparaat?
Zoek het typeplaatje van uw witgoed apparaat. In de meeste gevallen kunt u het typeplaatje vinden achter de deur of aan de binnenkant van uw apparaat. Het kan ook mogelijk zijn dat het in de scharnier, zijkanten of achterzijde en anders de pomp filter zit. Hier kunt u het typenummer zien. Dit is belangrijk, omdat de monteur dan het correcte onderdeel kan meenemen die vervangen moet worden tijdens de afspraak.
Wat zijn jullie openingstijden?
Onze openingstijden zijn van Ma – Zo, 08:00 tot 21:00. Heeft u een witgoed reparatie nodig? Stel uw vragen en meld uw reparatie aan. Onze vriendelijke monteurs staan u graag te woord.
Hoe snel kan de monteur langskomen?
Als u vroeg in de ochtend belt kunnen wij vaak dezelfde dag nog op locatie langskomen om een witgoed reparatie uit te voeren. Bel ons direct of vul ons formulier in voor het maken van een afspraak.

Dienstverlening

Heb ik recht op garantie?
Als een witgoed monteur een onderdeel heeft vervangen krijg u 12 maanden garantie op de reparatie die is uitgevoerd. U krijg 3 maanden garantie als er geen onderdeel is vervangen.

Heeft u nog verdere vragen over garantie? Bel ons direct of vul ons formulier in. Wij staan u graag te woord!

Waar zijn wij werkzaam?
Onze witgoed reparatie service bieden we landelijk door heel Nederland aan. Onze monteurs kunnen alle witgoed apparaten door heel Nederland repareren.

Wij hebben de beschikking over monteurs die jarenlange ervaring hebben in het vak en die zorgvuldig te werk gaan bij u op locatie!

Hoe gaan wij met privégegevens om?
De privacy van onze klanten nemen we serieus. Uw gegevens zullen altijd privé blijven. De gegevens worden opgeslagen in een beveiligde database omgeving.

Als u nog andere vragen heeft over uw privacy kunt u ons bellen. Wij beantwoorden graag al uw vragen omtrent dit onderwerp.

Welke monteurs zijn bij ons in dienst?
Het team bij Fixmywitgoed bestaat uit 100% professionele witgoed experts die zeer ervaren zijn in hun vak. Al onze witgoed monteurs worden altijd gescreend.

Tarieven

Rekenen wij voorrijkosten of parkeerkosten?
Bij Fixmywitgoed rekenen wij geen voorrijkosten- en parkeerkosten.
Zijn de prijzen inclusief BTW?
Ja, de reparatiekosten zijn inclusief BTW.
Hoe kan ik betalen?
U kunt bij ons contant betalen of door te pinnen. Bedrijven kunnen op factuur betalen.
Kan mijn reparatie afspraak geannuleerd worden?

Een witgoed reparatie afspraak die is vastgesteld kan niet zonder kosten worden geannuleerd. Bekijk hieronder onze annuleringsvoorwaarden:

  • Binnen 24 uur betaalt u het standaardtarief van 69 euro
  • Binnen 72 uur betaalt u 25 euro
Is er niemand thuis?
Als de witgoed monteur voor een gesloten deur komt te staan en er is niemand thuis, dan krijg u een rekening via de mail of per post opgestuurd.

Bent u niet thuis op de afgesproken tijd voor de reparatie, dan wordt er 69 euro in rekening gebracht.

Bent u een zakelijke klant?
92,50 euro is het starttarief voor zakelijke klanten. Scholen, ziekenhuizen etc. vallen onder zakelijke klanten.

Bent u niet zeker of u een zakelijke klant bent? Dan kunt u ons bellen. Wij staan u graag te woord omtrent al uw vragen?

Klachten of opmerkingen

Heeft u advies of een opmerking?
Bij Fixmywitgoed willen we graag onze klant ervaringen verbeteren bij elke afspraak. Heeft u advies of een opmerking? Laat het ons weten!
Kan ik een klacht indienen?
Wij doen ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Heeft u een klacht? Bel ons direct of vul ons formulier in.

Wij zullen uw klacht zo goed mogelijk verhelpen en oplossen.

Spoed reparatie en wachttijd

Doen jullie ook spoed reparaties?
Heeft u een spoed reparatie nodig? Bel ons direct voor alle mogelijkheden. Onze professionele witgoed monteurs helpen u graag verder.
Wat is de wachttijd voor een afspraak?
In de meeste gevallen wordt u dezelfde dag nog teruggebeld (uiterlijk de dag erna). Dit ligt aan de dag en tijd wanneer u een aanvraag doet.

Heeft u nog vragen dan kunt u ons altijd bellen als u meer informatie wilt. Wij staan u graag te woord.

Teruggebeld worden?

HEB JE VRAGEN?
Neem direct contact op!

085-1303912

Stel uw vragen en
meld uw reparatie aan.

Onze vriendelijke monteurs staan u graag te woord.

Witgoed reparatie
Call Now Button