Veelgestelde vragen
Over ons
Hoe gaan wij te werk?
U kunt een afspraak maken door ons te bellen of ons formulier in te vullen.
1. Er komt een witgoed monteur bij u langs op locatie
2. De monteur maakt een diagnose en geeft uitleg
3. U krijgt van de monteur een prijsopgave en dit wordt besproken
4. Nadat u akkoord bent gegaan begint de reparatie
5. Uw witgoed apparaat wordt gerepareerd
6. Het probleem met uw witgoed apparaat is opgelost!
7. Betalen kan zowel met de pin, als contant
8. U krijgt een bon van de witgoed monteur
Heeft u nog vragen? U kunt ons altijd bellen of contact opnemen via ons formulier.
Wie zijn wij?
Wij bij Fixmywitgoed zijn de beste oplossing om uw witgoed apparaat weer goed te laten werken. Niet alleen snel en voordelig, maar ook professioneel.
Screen wij onze monteurs?
Reparatie van witgoed
Gebruiken wij originele onderdelen voor reparaties?
Wij hebben ook een goede samenwerking met witgoed fabrikanten.
Reparaties uitvoeren aan ander (witgoed) apparatuur?
Zoekt u het type- modelnummer van een witgoed apparaat?
Wat zijn jullie openingstijden?
Hoe snel kan de monteur langskomen?
Dienstverlening
Heb ik recht op garantie?
Heeft u nog verdere vragen over garantie? Bel ons direct of vul ons formulier in. Wij staan u graag te woord!
Waar zijn wij werkzaam?
Wij hebben de beschikking over monteurs die jarenlange ervaring hebben in het vak en die zorgvuldig te werk gaan bij u op locatie!
Hoe gaan wij met privégegevens om?
Als u nog andere vragen heeft over uw privacy kunt u ons bellen. Wij beantwoorden graag al uw vragen omtrent dit onderwerp.
Welke monteurs zijn bij ons in dienst?
Tarieven
Rekenen wij voorrijkosten of parkeerkosten?
Zijn de prijzen inclusief BTW?
Hoe kan ik betalen?
Kan mijn reparatie afspraak geannuleerd worden?
Een witgoed reparatie afspraak die is vastgesteld kan niet zonder kosten worden geannuleerd. Bekijk hieronder onze annuleringsvoorwaarden:
- Binnen 24 uur betaalt u het standaardtarief van 69 euro
- Binnen 72 uur betaalt u 25 euro
Is er niemand thuis?
Bent u niet thuis op de afgesproken tijd voor de reparatie, dan wordt er 69 euro in rekening gebracht.
Bent u een zakelijke klant?
Bent u niet zeker of u een zakelijke klant bent? Dan kunt u ons bellen. Wij staan u graag te woord omtrent al uw vragen?
Klachten of opmerkingen
Heeft u advies of een opmerking?
Kan ik een klacht indienen?
Wij zullen uw klacht zo goed mogelijk verhelpen en oplossen.
Spoed reparatie en wachttijd
Doen jullie ook spoed reparaties?
Wat is de wachttijd voor een afspraak?
Heeft u nog vragen dan kunt u ons altijd bellen als u meer informatie wilt. Wij staan u graag te woord.
Stel uw vragen en
meld uw reparatie aan.
Onze vriendelijke monteurs staan u graag te woord.